יום חמישי, אוגוסט 24, 2017

קורסים בתטא הילינג עם מיכל גולן | מה זה תטא הילינג?

אופאייה
האם יש בך כמיהה עמוקה לחיות חיים אותנטים ומלאי משמעות?  להגשים את רצונותיך ולבטא את הייעוד?

תטא הילינג®--ריפוי לגוף לנפש ולתודעה... שיטה המאפשרת לך לנהל את רגשותיך במקום שהם ינהלו אותך, ולרתום את הלא-מודע כדי שיעבוד עבורך ולא נגדך...
בואו לקורס תטא הילינג עם מיכל גולן, חלוצת השיטה בישראל, להשתחרר ממחשבות שליליות של תבוסה עצמית ולגלות יחדיו את מלוא העוצמה האישית והאנושית.



_______________________________________
הסדנאות הבאות:


22-24 לאוקטובר, 2017 קורס תטא הילינג - בסיס במצפה רמון
ראשון -שלישי 12:30-21:00 ביום א, 09:30-18:00, ימים ב-ג
בוילה מפנקת על סף המדבר.  מספר החדרים בוילה מוגבל.    
054-3186008
פרטים נוספים על הקורס באתר של מיכל גולן

9-11 לנובמבר 2017 קורס תטא הילינג - מתקדמים במצפה רמון
חמישי -שבת 12:30-21:00 חמישי, 09:30-18:00 שישבת. 
054-3186008
פרטים נוספים על הקורס באתר של מיכל גולן


מזמינה אתכם להצטרף אלי למסע פנימי עמוק ומרתק.השלב הבא בגילוי הכוח, החופש והיופי שבכם.יחד נוביל שינוי ונחלוק ידע, ריפוי והשראה במדבר שהוא  ביתי.


המדבר, עם השקט, המרחבים והניתוק מלחצי היומיום הוא התפאורה המושלמת להעמיק את החיבור לעצמנו, להקשיב לאינטואיציה ולקבל כלים משני חיים. 


______________________________________________________________


חבר מביא חבר -- הנחה של 100 ₪ 
התקשרו לקבלת אינפורמציה נוספת 
מיכל גולן 054-3186008
mgthetahealing@gmail.com
לאינפורמציה כללית ו/או להצטרפות לרשימת התפוצה ולקבלת ניוזלטר חודשי, אנא שילחו מייל או התקשרו



לאתר המלא של מיכל גולן: UPAYA.CO.IL



מה זה תטא הילינג?
תטא הילינג מאפשרת לנו לפגוש את העולם ללא טינה, ללא מחסומים, ללא תנאים, וללא מורא ולהביע את המיטב שבנו מתוך בטחון, שמחה, אמונה ואהבה. 


כאשר ויאנה סטיבל חוותה ריפוי מיידי וספונטאני מסרטן היא קבלה הנחיות מגבוה להעביר מתנה זו לעולם. הצטרפו אל אלפי המטפלים והמטופלים בקהילת התטא העולמית ולמדו גם אתם להתחבר אל הרקיע השביעי דרך גל המוח תטא ולממש שפע, אהבה ובטוי עצמי בכל תחומי החיים.

תטא הילינג--שאלות ותשובות




מיכל גולן מתארחת בתכנית הטלויזיה בריאות 10 בקיץ 2011

______________________________________________________________

תירגול וטיפולים

מפגשים אישיים עם מיכל גולן
ימי שלישי בקליניקה ברמת גן-
ביטול עד 24 שעות מראש. 
בסקייפ או במצפה רמון, הזמנים גמישים יותר.
ביטול בסקייפ רצוי 24 שעות מראש אך הלקוח לא יהיה מחויב בתשלום

למענה עבור רב השאלות הנפוצות הנשאלות בקשר לתטא הילינג, אנא ליחצו על הקישור הבא ותועברו ישר לדף.



מחזור ראשון שסיים קורס ,תטא הילינג בישראל, מאי 2005










______________________________________________________________

מה אומרים משתתפי הסדנאות:

ליאת תורג'מן, מעצבת גרפית
"חוויות; הרבה דברים 'זזו'... קשה להסביר את זה.
מיכל אותנטית, מנחה בגובה העיניים ששואפת לרגישות ודיוק. הסדנה הועברה בצורה ישירה נטולת 'מניירות' רוחניות שמרתיעות אותי. תודה רבה!"


"מיכל יקרה:  היה לי לעונג וזכות גדולה להשתתף בקורס תטא הילינג בהדרכתך.  לכל אורך הקורס הפגנת אהבה ותמיכה גדולה, סבלנות וידע רב.  נהניתי להקשיב להדרכותיך, לסיפוריך וחזרתי כל יום הביתה מלאה באנרגיה ובאהבה רבה. ידעת לנווט בין כל חברות הקבוצה וליצור דינמיקה של הכלה ונתינה. מודה לך מעומק ליבי על הרגע המיוחד.  אני חושבת שאת מדהימה ואהיה מאושרת לקחת חלק בקורסים נוספים שלך."  תהילה שלו, מורה

"סדנה פרקטית, מלמדת, מצמיחה, מנקה, הרבה דברים, המון אפשרויות.  נראה לי שצריך לעשות תירגולים עוד ועוד ואולי כחלק מהסדנה, מפגשי המשך."  רחי וורטהיימר, יועצת אירגונית

"הסדנה נתנה לי כלי נפלא וייחודי שמאפשר קשר עם התת מודע ועם העל-מודע ומלמד את היכולת לקשר בינהם ולאפשר הבנה, התפתחות וריפוי.  קיבלנו משקפיים שדרכן ניתן לראות דברים שנעלמים מאיתנו בדרך והם פתח לעולם חדש של תובנות.  מיכל, מאוד נהנתי ללמוד אצלך, העברת את הדברים בצורה הכי אותנטית ועם כזו יושרה . היה משפט שאמרת -" הייתי מפסידה את כל מה שיכולתי לתת לה.." משפט שאומר הכל על נתינה אמיתית, שבאה ממקום של חסד."  מדי לוי, הומאופתית.

"היה לי לא פשוט לשמוע, ללמוד ולהבין תכנים שמעבר למוחשי הפיזי ובכל זאת מיכל הצלחת לגבש קבוצה מדהימה של נשים טובות ומלאות ויחד ירדנו לעמקי האדמה ועלינו אל האינסוף כדי להביא משם קצת מן השפע על מנת למצוא עוד אפיק אל האושר שלנו ואולי גם של אחרים.  תודה מכל הלב.  מיכל, נוכחותך נעימה, מרגיעה ותורמת להעברת הסדנה בתחושה שהכל אפשרי"  חנה מורג, אחות מוסמכת.

"הקורס מענין, וגדוש בטכניקות שאין לי ספק שעלי לתרגל שוב ושוב על מנת להכניס את הכלי לחיי היומיום שלי ושל משפחתי.  האוירה היתה מאוד טובה, החברה נעימה ואוהבת ולב פתוח.  מיכל, מה שמאוד אהבתי אצלך מעהר למקצועיות והאינטילגנציה זו היושרה והאמינות, הישירות והצניעות וגם לב חם אוהב ואמיתי.  אין לי ספק שאעשה שימוש בכלי הזה."  אילנה, מהנדסת, אמא ועוד...

"מיכל, שמעתי עליך רבות המלצות ושבחים עך אישיותך ומקצועיותך וזימנתי לחיי את הסדנה וייחלתי לאור וכך היה.  מיכל יקרה, ניתרמתי מאוד, נהנתי וקיבלתי השראה מאישיותך ומהאנרגיות הטובות שאת משדרת.  אני מרגישה כי פתחת לי ערוץ לחיים חדשים, אחרים מהנים ופוריים.  יישר כוח, תודה, באהבה, ענת." ענת בני, מורה תומכת לחינוך תלמידים לקויי ראיה ועיוורים.

"מיכל היקרה: תודה גדולה על שלושה ימים ממוקדים שפתחו בפני אפשרויות חדשות ונתנו לי כלי נוסף לטפל בעצמי ובאחרים.  אני חשה איך לאט לאט גדל הבטחון שלי בדמיון ובתמונות שעולות לי וזה מרגש מאוד.  הסדנה היתה בנויה נכון מבחינת 'הנשימה' בין טיפול להסבר, להפסקה והכל במינונים מדויקים.  האינטימיות ותחושת האהבה שנוצרה בין המשתתפות כמו זומנה במיוחד עבורינו ובהחלט תרמו להצלחת הסדנה.  ותודה על פתיחת האפשרויות, על המרחב המאפשר, על הצתת הדמיון, על היותך חופשיה, נעימה ובגובה העיניים.  תודה." ענבל כסיף.

"מיכל: הסדנה היתה מדהימה.  החומר הועבר בצורה רצינית, ברורה, תומכת, שיטתית ובאוירה מקבלת, חמה ואופטימית.  איפשרת שיתוף, עודדת אמפטיה, ליוית את המתרגלות בצורה עדינה ומעצימה כשאת מאמינה שגם מי שטרי בתחום יכול להגיע לתדרים מדהימים שילכו וישתפרו בהמשך.  בתום הסדנה סיכמת שוב את הנושאים ואת מהלך הטיפול, מיקדת פעם נוספת מה חשוב, הזכרת לנו שהכלי פשוט והתוצאות מהירות.  למרות הידע העצום, הרמה הגבוהה והנסיון העשיר הרגשנו אותך כאחת מאיתנו, שותפה לדרך.  בקיצור, תודה.  היה תענוג גדול!!"  אורלי גיטר, מעצבת פנים ע"פ תאריך לידה.


אילנה קרן אור, מטפלת
"גיליתי את האפשרות לשנות אמונות בעקרון המאמץ המזערי ובקלות. כלי פשוט, נפלא ומעצים. מי שרוצה לעזור לעצמו בקלות, במהירות, שילמד תטא הילינג אצל מיכל--מחוברת לעצמה, רואה את האחר, קולטת, עוזרת למקד ולשחרר מתוך ראיה ונסיון ואהבה רבה לאחר. "

אילת כרמיאל--הילירית רוחנית ופיזיוטרפיסטית
"קיבלתי ארגז כלים, נפלא, מסודר ובהיר שאותו אכניס לחיי האישיים והמקצועיים בחפץ לב. אני מחכה כבר לקורס השני ויודעת שזה יכנס עמוק לתוך חיי ולכל חיי המקושרים עימי. הרגשתי שכל אטום ואטום בגופי נפתח ברמה גבוהה מאוד אל היקום ואל כל המימדים המרכיבים אותו במיוחד הפאן הרגשי שמוכן לעבור שינוי ופתיחה באופן גבוה יותר. על מיכל: צניעות, יושר, שמחה ופתיחות. נכונות לקבל אותי כפי שאני תוך הכרה באיכויות של כולנו"

יפעת גת-גינצבורג, מטפלת הוליסטית
"קיבלתי שפע של כלים לחיים, חידדתי ודייקתי את החיבור לבורא, החלפתי אמונות חוסמות באמונות מאפשרות חופש, חוויתי מקצועיות, אירגון למופת, כוונה טהורה, אכפתיות ושירות מעולה. תטא הילנג הוא כלי מדהים, יעיל, מהיר ורב עוצמה. מיכל כמורה, מקצועית, מיומנת, מעבירה את החומר בחוכמה, בנועם וברגישות. המון תודה!"

יהודית אלבז-מורה לאמנות רב-תחומית וטכנולוגיה

www.yormil.com

"אני מודה לך מיכל על הזכות הגדולה להכיר אותך ואת הדרך שחשפת אותי להתחבר לבורא ישירות בלי מתווכים. בכל יום הגעתי לסדנה נרגשת, קיבלתי המון! תודה. אני בטוחה שמה שלמדתי הפעם, בשונה מסדנאות אחרות, אתרגל כמעט יום יום. מיכל, האישיות שלך הקסימה אותי, ההנחיה שלך ממקום של הרבה אנקדוטות, נתנה לי את האמון בך כאישה שיודעת את החומר היטב, מיישמת אותו ואין לה שום בעיה לספר על עצמה בפנינו. כל הכבוד! השארת אצלי חותם."



"קיבלתי חזרה את האמון שלי בעצמי, קיבלתי כלים מדהימים לעזור לעצמי ולאחרים. נהנצי מהחומר הלימודי שהועבר בצורה קליטה, נהנתי מהחברה המעולה ומהמקום המקסים ומהאנרגיות מלאות השמחה והחיוך שאני לוקחת איתי. זה היה מאתגר ברמה המלהיבה. אתן חביבות, מקצועיות ונעים לעבוד איתכן. הסדנה הזו יכולה לפתוח לפני אנשים אופקים חדשים ומרתקים להתקדמות רוחנית ופיזית." עמליה שחר, פנסינרית, משרד החינוך.



"עברתי חוויות מאד עוצמתיות ואני ממש רוצה כבר לתת להכל להטמע ולחלחל. טאתה הילינג זה משהו מעולם אחר ושום דבר אחר לא דומה לזה. מיכל היא, כנה , טובה, מכילה ומדהימה והקורס היווה חממה עוטפת. תודה ליקום ותודה לעצמי." סיגל רחמני



"הסדנה נותנת לי פתח לשינוי עמוק בתפישת העולם שלי... עבורי זה מהפכני. הסדנה נתנה לי כלים שבכוונתי לקחת ליום יום שלי לגדילה שלי ולמפגש עם אחרים. זו פעם ראשונה שאני מתחילה לחשוב על עצמי כמטפלת.נראה שהסדנה פתחה לי פתח למודעות במעגלים יותר רחבים. יש כאן הזדמנות אמיתית ומעשית לאבולוציה האנושית מתוך פשטות ובמאמץ מזערי. מיכל הייתה עבורי המנחה המושלמת. בשלה,נוכחת, אוטנטית, כנה ובתדר של אהבה יותר מרב המנחים שנתקלתי בדרכי." אילת אילון



"הסדנה נתנה לי הסתכלות חדשה על החיים לראות מדוע הדברים קורים ואיך לשנות ולחיות בהרמוניה עם הסביבה. חוויה מופלאה בתחילה לא "נתפסת" אבל עובדה שזה פועל וגורם לשינוי עצום בחיים." חיים קדמון



"הסדנא ממש הייתה אבן דרך בחיי, הדבר הנכון בזמן הנכון, והובילה אותי לראות דברים בצורה שונה. כתוצאה ממהלך שאני כרגע מתחיל בחיי והטתא בעצם היה הצעד הראשון בו אני נרשם ללימודי הילינג ופסיכותרפיה ברידמן, ואני מתכוון להקדיש את חיי לתחום זה ולטיפול וריפוי רוחני . אחלו לי בהצלחה!" אלעד



תטא הילינג שינה את חיי. אני יותר שמחה התגברתי על חרדות של שנים, אני רוצה לפחד ולא יוצא לי... ואחרי 10 שנים בתחום ההילינג, קיבלתי תשובות שלא הצלחתי לקבל בשום דרך אחרת. כשאני עוסקת בזה זה עושה אותי מאושרת ואני רואה תוצאות משמעותיות. אני מרגישה שאני נוגעת באמת וזה מרגש אותי.” ינה שבות, מטפלת הוליסטית



“ביום שנפגשתי עם תטא הילינג, הגעתי למקום שחיפשתי אותו שנים, התחברתי למשהו שהיה קיים בתוכי אבל לא ידעתי איך להגיע אליו, כאילו שפרצתי תקרת זכוכית. גיליתי כלי שעוזר לי ולאחרים בצורה מופלאה ויעילה עם תוצאות מיידיות. בגדול, אני מאושר מזה”. עופר, איש עסקים



"הגעתי מעורפלת לקורס ואפילו מעט מפוחדת. כעת אני חשה בטחון וידיעה שאני מתחילה נתיב נוסף להתפתחות בחיי, שתמיד נמשכתי אליו וידעתי שהוא יגיע. לשמחתי הוא הגיע. אספר לחברי ובני משפחתי על הטכניקה , על מיכל המדהימה שתמיד נכונה לכל אחד. היה מיוחד, מדהים, משהו אחר! מיוחד שלא חוויתי מעולם." רחל סטיקלרו



"קיבלתי חיזוקים ריגשיים נפשיים ורוחניים. תחושה של מהות ושל אמונה בכוח הפנימי ומעל לכל באלוהי. חוויה עילאית שממית ממליצה בחום לכל אדם לחוות את החוויה. מובן שכל אדם יקח מהחויה באופן אינדיבידואלי לעצמו אך בעיני זוהי חויה הכרחית נותנת המון כוח ועוצמה. היתה לי זכות גדולה להכיר , להפגש ולהיות קרובה למיכל גולן." שירה צמח-שדה



"בשבוע שעבר הייתי בסדנת תטא הילינג באמירים, בהנחייתה של מיכל גולן. עם השנים למדתי שיטות וטכניקות אבחון וריפוי רבות. הסדנה היתה מאוד חווייתית. מאוד התרשמתי מהיכולת של מיכל ללכד 18 אנשים משני המינים, בגילאים 14-76. זכיתי ומיכל הדגימה עלי את אחד התרגילים. הוקסמתי בעיקר מהיכולת לטפל במספר דברים בו זמנית. כמנחה ב נ.ל.פ. התמחיתי בשינוי אמונות מגבילות. כל פעם מטפלים באמונה אחת, גם אם היא אחת מתוך אשכול שלם. האמונות שמיכל עזרה לי למצוא בתוכי, הדהימו אותי ואני ברת מזל, שהיא עזרה לי למצוא אמונות חדשות. מאז הסדנה הפסקתי לישון בצהריים - חבל לי על הזמן... תודה רבה על הזכות להיות חלק מקהילת התטא הילינג בישראל. "

עופרה לוויט, הילרית

NLP master practitioner


עבור אינפורמציה נוספת בקשר לסדנאות תטא הילינג 

ליחצו כאן
טיפולים פרטיים עם מיכל גולן לקביעת תור נא התקשרו לטלפון של מיכל:
054-318-6008


You can get more info on Theta Healing at www.thetahealing.com

עם ויאנה בזאגרב קרואטיה 2013






2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

תטא הילינג זה אחד הדברים שהכי השפיעו ושינו לי את החיים. אני ממליצה בחום לכל מי שמתלבט ללכת ולעשות את זה.
אני שמחה לראות שזה מתפשט לכל כך הרבה מקומות על מפת ארץ ישראל ושיש עוד ועוד אנשים שנחשפים לזה.
אני ממש מרגישה שתוכנתתי מחדש ומודה על כל רגע.

Uri V אמר/ה...

מאוד מאוד ממליץ על תטא הילינג!
זאת אכן חוויה שעזרה לגלות פוטנציאל פנימי שלא ידעתי שיש בי.

תודה

אורי

וואטסו בצפון