יום שישי, נובמבר 26, 2010

גל המוח תטא-שער לאפשרויות בלתי מוגבלות

תטא הילינג-האם שער לאפשרויות בלתי מוגבלות?
מיכל גולן

איך זה התחיל?
בנובמבר 2001 לאחר שנים של סבל מתמשך, קיבלתי סוף סוף דיאגנוזה נכונה. זה קרה רק לאחר שהובהלתי בדחיפות לחדר מיון ולרופאים לא נותרה ברירה אלא ליידע אותי שבמשך שנים האבחנה הייתה שגויה. יצאתי מהניתוח עם פרוגנוזה ממש לא מלבבת ולאחר שהקשבתי לתכניות של הרופאים שלא הבטיחו כלום, הבנתי שאם אין אני לי מי לי. אני לא אדם דתי במובן הרשמי של המילה אבל אני אדם מאמין. בקשתי לקבל סימן ברור שאוכל להבינו. האם עלי לעשות כמצוות הרופאים? או שמא יש אופציה אחרת ואם כן, בקשתי לקבל סימן ברור בשפה שאוכל להבינה ושזה יגיע תוך שבוע. ידעתי שאין לי הרבה זמן.

יש לי מורה שהיה אומר: תתפלל ותזיז את הרגלים שלך... אז התחלתי לקרוא כל מה שיכלתי למצוא באינטרנט ובין השאר מצאתי את סיפורה של ויאנה סטיבל מאיידהו שבארה"ב אשר חוותה ריפוי מיידי וספונטני מסרטן והחלה ללמד שיטת ריפוי שלה קראה תטא הילינג. מכירים את ההרגשה כשאתם מזהים אמת? כשמופיעה תשובה לתפילה שלכם? כך הרגשתי בבטחון רב. להפתעתי הסתבר שויאנה מגיעה באותו סוף שבוע ללוס אנג'לס שם גרתי כדי ללמד את השיטה הזו.

ברגע שויאנה נכנסה לחדר עם משב של אור ושמחה, ידעתי שהגעתי למקום הנכון. היה לה ידע שחיכיתי לו... ידע שחלמתי שכבר יש לי אבל לא יכולתי לזכור איך ליישם אותו ושאותו העבירה בהומור כובש לבבות. משהו קרה לי בסדנה הזו, משהו שלא יכולתי לשים עליו את האצבע , מעין פתיחת ערוץ או שינוי בתדר שמאפשר להביט על העולם מחדש ולהתמלא בתקווה. הייתה לי תחושה ברורה שאני הולכת להבריא ובטחון שזהו הסימן שבקשתי. בדיקת דם "חי" שעשיתי יום לאחר הסדנה גרמה לנטרופאט שלי להרים גבה ולשאול מה עשיתי שיכול היה ליצור שינוי כל כך דרמטי... ( חיובי כמובן). אי אפשר היה להתעלם מהתוצאות גם בעבודתי עם מטופלי.
אז מה בדיוק קרה פה?

עד עצם היום הזה איש לא יודע "בדיוק" מה קורה למרות שיש הסברים.
כשויאנה בקשה מהבורא שירפא אותה, היא חוותה משהו בלתי צפוי, סוג של התבוננות על שאפשר לה ל"ראות" את השינוי מתרחש בגופה. היא לא ידעה בדיוק איך זה קורה אך היתה לה השערה ובעזרת מכונת EEG (אלקרו-אנסיפלוגראף), הסתבר שהטכניקה שלה מאיטה את גלי המוח לתטא כמו בהיפנוזה. מכאן השם: תטא הילינג.

מה זה תטא?
התעוררנו משינה....אך לא לגמרי... מנסים לזכור את פרטי החלום ולרגע, אנו עדיין נאחזים במציאות ההיא... משתדלים לא לזוז... אולי נוכל לחוש את החוויה עד תומה ... לזכור את הפרטים... בו זמנית, חלק אחר מהווייתנו כבר ער לגמרי... זה נמשך מספר שניות ואז החלום חומק מאיתנו, מתפוגג ומאבד מגשמיותו. ברגעים אלו שבין שינה ויקיצה, תדר גלי המוח שלנו נשלט ע"י תטא (Theta).

מוחנו מפיק כל העת תדרים חשמליים המשתנים בהתאם למצב בו אנו שרויים. מוחינו נשלט ע"י תטא במצבים המעוררים יצירתיות, השראה, אינטואיציה והארה רוחנית וכאשר אנו חווים מציאות רב-ממדית, מציאות שאינה כפופה בהכרח לחוקי הפיסיקה ושבה יש לנו כביכול כוחות על-אנושיים. אני זוכרת תקופה בחיי שבה הייתי חולמת שאני חסרת משקל ומרחפת ב-slow motion. מתרוממת מעל לאדמה ונוגעת בקלילות בקרקע רק כדי להתרומם שוב. החוויה הייתה כל כך מציאותית, כל כך תחושתית (וכל כך נפלאה), שכאשר הייתי מתעוררת הייתי בטוחה שיש בכוחי להמשיך לעשות זאת.

גם אנשים תחת היפנוזה עושים פשוט דברים בלתי יאומנים!!!. יש לנו כוחות עצומים הרבה יותר ממה שאנו מתארים לעצמנו. אז נשאלת השאלה, מדוע אין אנו מנצלים אותם? הרי אם היינו יכולים להאט את גלי המוח שלנו לתטא, יכולנו לממש יותר, לרפא יותר, ליצור דברים חדשים, להביע את הפוטנציאל הכי גבוה שלנו, אולי אפילו לשנות את העולם....??

מסתבר שככל שגל המוח איטי יותר, כך קשה לנו יותר לשלוט בו באופן מודע. המודע מבטל את גלי המוח האיטיים ומשתעבד למגבלות של המציאות החומרית המותנית ע"י תפיסתם של חמשת החושים. המודע מהופנט... ומאמין שהוא מוגבל! וואו!

תדר של אהבה לריפוי והגשמה
אבל יש ערוץ במודעות שיכול לבטל את ההפנוט הזה. הוא מחבר אותנו ישירות אל כוח הבריאה ללא מתווכים והתדר שלנו משתנה. אולי ניתן לקרוא לו תדר של אהבה אמיתית. אולי אפשר לקרוא לו תדר של הרקיע השביעי אבל מה שבטוח הוא שבמוח, זהו תדר של תטא. זהו תדר נגיש לכולנו שמחבר אותנו עם המהות האמיתית שלנו. אנו מתחילים לראות את העולם אחרת, ובעזרת כוונה ממוקדת אנו משנים אמונות ורגשות שקשורות במחלות. בעזרת התדר הזה אנו מאמנים את מוחנו ואת הוויתנו לבחור בסליחה, באהבה, בחופש ובשמחה. בעזרת התדר הזה אנו לומדים איך לחיות ללא רגשי אשמה, ללא בושה, ללא טינה וללא כעס וגם לרפא. לויאנה זה פשוט קרה. האם זה יכול לקרות גם לכם? התשובה היא כן... כן... כן... כאשר חיברו אותי למכשיר ה EEG בזמן שתרגלתי תטא הילינג, הופתעתי לגלות שלא רק שגלי המוח שלי הואטו באופן כמעט מיידי אלא שתוך כמה שניות החילותי להשתמש ביכולת מוחית כפולה! ויאנה מצאה לא רק דרך מופלאה וישירה להתחבר אל כוח היצירה האלוהי בתדר של אהבה אלא כיצד למקדו לצורך הגשמה וריפוי.

רוב המחקר שנעשה על תופעות ריפוי ספונטאני שלא ניתנות להסבר מדעי, מצביע על כך שכמעט בכל המקרים הפציינט חווה שינוי דרמטי במודעות שלו מעט לפני שהריפוי מתרחש. זה כאילו שהאדם ‘יודע’ באופן אינטואיטיבי שהוא עומד להתרפא ומרגיש שהוא מחובר אל כוח הרבה יותר גדול ממנו ובאופן בלתי מוסבר, מצב מודעות חדש זה לא מאפשר למחלה להתקיים. ויאנה גילתה שברגע שהיא שלחה את המודעות שלה אל הרקיע השביעי והתקשרה עם הבורא דרך כוונה ממוקדת, גלי המוח שלה הואטו לתטא והיא יכלה להתבונן’ בשינויים מדהימים שהתרחשו לנגד עיניה. הפיסיקה הקוונטית כבר הוכיחה לנו כי חלקיקי חומר מתארגנים בהתאם לכוונה ולתפישה של המתבונן בהם. ברגע שאנחנו יכולים לראות בעיני רוחנו את התוצאה בה אנו חפצים, לדעת שזה מתממש ולהאמין שאנו ראויים לכך, הכוח האלוהי האינסופי והבלתי מוגבל אינו יכול אלא להתגשם בהתאם לתשומת הלב שלנו.

אפשרויות בלתי מוגבלות
אנו יכולים, וראויים להתחבר אל התדר הנפלא הזה ולהיזכר מי אנו באמת. אנו ראויים לאהבה ולשמחה, לא משנה מה חווינו בילדותינו. המפתח בידינו. הכלי הנפלא של תטא הילינג אינו מלמדנו שום דבר חדש אבל הוא מזכיר לנו שיש לנו הכל ומורה לנו את הדרך חזרה לשלמות שלנו. היכולת האינטואיטיבית שלנו מתחדדת, ואנו מצליחים לשנות את תפישת המציאות שלנו יום יום. אנו מאמנים את המוח שלנו להעיר יכולת רדומה ומתרגלים את החושים שלנו להאמין באפשרויות בלתי מוגבלות. למעשה אנו יוצרים מסלולים חדשים במוח. בנוסף אנו משנים תוכנות והתניות מושרשות בתת מודע אשר מונעות מאיתנו לממש בריאות, אושר וכל דבר אחר בחיים. כל מה שאנו צריכים זה אמונה בכוח עליון ורצון למצוא ולהביע את היכולת המלאה שלנו כבני אדם. ככל שנתאמן יותר בראיה רב-ממדית של המציאות, כך נוכל להביע פוטנציאל גבוה יותר של האנושות ולבסוף, נחזור אל חיק בוראינו שאותו בעצם לא עזבנו מעולם.



©מיכל גולן


.

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

בלוג ממש מרתק. לא יאומן בכמה מנגנונים מוחנו שולט בו זמנית. שמעתי שתטא הילינד התגלה כאפקטיבי מאוד בטיפול בכאב כרוני, כמו מיגרנה, כאבי גב וכדומה.

Studio IN2 אמר/ה...

ממש מעניין מיכל! מיכל אדמתי שלחה אותי לקרוא את דבריך ואני מסתקרנת ומאמינה שעוד נפגש